Usel uppdatering ...

jaja nu är jag äntligen här igen o det har gått riktigt lång tid sen sist, aja iaf så har jag fyllt 20 år :D wii Systemet nästa :P o så har jag varit på kurs i stockholm (Björn axén) o så har det även varit  en riktig partyhelg med grillfest o andra grejer.

image118

Torsdagen i stockholm var riktigt trevlig med malin o monica, vi började med att hitta rätt pga våran navigator :) parkerade rätt nära riddargatan så vi hade nära till kursen. sedan gick vi en sväng till gamla stan för att äta lite italienskt jätte gott! gick därefter ca 20 meter o stannade i solen på järntorget o drack några glas vitt, det är inte alla som unnar sig under arbetstid hehe. på vägen tillbaka gjorde jag  några dumheter när jag hängde mot en kanon o blev lite tillsagd vid slottet :D vi garva så vi höll på att dö, så himlans skoj. vi traskade runt i en del affärer men ja shoppade inte allt för mkt. Kursen som startade kl 19 var rolig men framförallt givande o uppsättningarna var riktigt fina.


image119

nee nu måste ja lägga mig o sova, Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var på tiden att du uppdaterade ;) ! Nu ligger jag på hotellet gbg ... ringer imorn eller ikväll puss

2008-04-24 @ 12:56:49
URL: http://matildam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0