wiiihoo :)

ja matilda o alla andra som tjatar jag försöker uppdatera så mkt jag kan, men tyvärr har jag endel andra saker som går före.... ;D

iaf valborg blir inte som planerat, jag o matilda ska inte åka till halmstad o festa med aleks :( blev tyvärr så att  jag ska jobba, känns jätte tråkigt nu o jag är verkligen ledsen, men som sagt kommer du på fredag så kan vi ses en snabbis då (A)

jaha så äre SM i helgen då, asså jag pallar intedet här med att folk slutar o folk börjar hela tin, snälla nu är det 4 dagar kvar till tävling o folk hoppar av så vi måste ändra på allt, jag hoppas iaf att vi lär oss allt idag o att vi klarar en första placering nu i borås :P hehe man kan alltid hoppas iaf. (A) 

måste bara säga att jag tyckte våran terminsavslutning i flygeln va riktigtbra, även om inte jag va sådär jätte säker på stegen så klarade jag det okej :) bra gjort ANNA !


image120
nee jag ska ut o sola en stund, får se när jag uppdaterar igen

PUSS,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gar bra pa SM!

2008-04-29 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0