Ajaj!

nee nu har jag haft så himla ont länge så jag inte vet vad jag ska ta mig till.. o hur bra är det att supa ner sighela tiden för att lindra smärtan då... finns ju inget annat som hjälper verkar det som :(
jag var iaf hos polisen igår o anmälde taxin som körde på mig. hoppas nu bara att det inte blir värre i ryggen får då kan jag ju inte ens jobba :( nene men nu är det slut tjatat om detta :)

Hanna Sigland har 20 års fest på fredag vilket jag ser fram emot väldigt mkt, kommer nog bli riktigt bra med folk så det ska bli skojit. undra bara vad hon önskar sig... ?! nån som har nått roligt förslag??

image139 
solit i stugan i sälen...?? eeh naae va.


Kommentarer
Postat av: :E

Kanske en "pussy like a seven year old"? bahaha

2008-05-21 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0