Hanna Sigland

då har lilla fylle-hanna fyllt 20 :) med premiär på systemet, nyfärgat hår hos mig o en trevlig fest hos hanna själv  var fördelsedagen räddad :D tänkte egentligen lägga in lite bilder på hanna med foliepaket i huvvet o ceepee miiin men nee då ska det ju inte funka aja vi va på wasa igår o det funka faktiskt men inte superkul alltså... hanna fick sitt vanliga fylleryck o gav mig en smäll men men sånna smällar man får ta (A)


måste bara nämna att jag fick prata med lillis äntligen :) iaf han hade det bra o utbildningen gick bra sa han iaf (A) han sa att det inte va så party än men det kommer väl snart :) kommer säkert bli dyngskoj, saknar dig o sköt om dig!
 
image128

nee du ska jag dra mig till jobbet, har lagat mat åt malin som jag kom på att hon inte kommer kunna äta eftersom hon inte tål det :/ aja vi får se hur det går...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0