härlig kväll...

usch vaseg jag har blivit att bo istan alltså...går inget eller tränar ingenting heller känns det som... okej jag har ont i ryggen men man kan faktiskt promenera :) jaja jag va ju  faktiskt ute en timma med josefina, gick runt stömmen o lite runt omkring i stan... det va ett tag sen så vi bestäme att gå  en sväng o snacka imorn igen :)

nu ligger jag  i vita soffan o tittar på pussycat dolls 2, måste bara säga att det är rätt kul hihi,  dricker  lite rött te o har ite tända ljus... måste erkänna att det är en härlig kväll men känns lite ensamt ändå :(

image143

puss  !

Kommentarer
Postat av: ida

stackars lilla gumman :( alldeles ensam...

2008-05-22 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0