Livet är en fest...

japp, hanna hade sin 20 års fest i  fredas, det var mkt trevligt... sådär lagom salongsberusade o glada gled vi senare ner till otten där kvällen inte slutade så bra, blev ju av med min jacka o en massa saker :( riktigt tråkigt måste jag säga, aja det har fixat sig nu o jag fösöker vara glad igen :)  har ju köpt ny telefon iaf :P  måste bara säga tack till min lilla malin magnusson oxå som är en pärla som ställer upp :)

så här kul hade vi hemma hos hanna iaf :)

image145

image147
image149

image146
image150





















image151

image152





















Ne nu pallar jag inte mera, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha va ny telefon igen???;O Assa sandra skulle sett mej idag akte VARSTA karusellen den bara stupa rakt ned typ o jag fegisen sjalv akte den hahah gick sa fort sa man ej kunde ha ogonen oppna. Nar du kommer hit ska jag ta dej dit;) puss

2008-05-26 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0