Sandra är ledsen...

jaha ännu en vecka eller en månad eller va det ärom gått :P iaf ska jag berätta at et gick skitdåligt för min grupp på sm medan den yngre gruppen kom med til EM, riktigt skoj =) Grattis til er måste jag säga!

jaa o min helg blev väl både lyckad o inte... fick iaf vara med lillis innan han åkte, saknar dig redan :( tänker på när vi stod därpå bron :'( aja jag vet att du har kul o så länge du har det så mår jag bra :)

måste bara berätta om när jag stod utaför bomull i lördags natt, jag o en kompis var på väg up mot trädgårn när en bil backar runt ett hörn rätt in i mig, en taxibil dessutom, en sån där vit o grön typ 100 100 eller va det är.. aja han fråga om det gik bra o åkte iväg medan jg gick haltandes hem o grät typ.. aja tycker det va rätt dålig stil at bara åka men jag vet inte.. kan ju iaf gå även om jag har ont :( ska nog ta det lungt med tränandet iaf den här veckan.

såå vill jag bara säga att jag saknar min Cecilia Dure sjukt mkt... hoppas att du har det bra där borta gumman.. tänker på dig ska du veta... du är SAKNAD!



image122


tillsist sk jag nämna att partyresan ä bokad den 6/6 bär det av till Cypern Ayia Napa bara jag o Nilla - ska bli riktigt skoj :)

ta hand om er allihopa,

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ar saknad har borta med!!

2008-05-13 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0